AutomateNow Blog CRM dla Firm - wyciągnij maksimum z licencji HubSpot

AutomateNow Case Study | Edinburgh Connections Automatyzacja Sprzedaży

Autor: Bartłomiej Kowalczyk | May 4, 2022 11:07:00 AM Z

Edinburgh Connections to prywatny klub biznesowy w Wielkiej Brytanii, oferujący wydarzenia networkingowe online i F2F dla MŚP. Edinburgh Connections (EC) opiera się na kontaktach B2B.

 

Wyzwanie

Cel tego klienta był dwojaki: pomoc w zarządzaniu bazą danych członków i osób niebędących członkami oraz zwiększenie liczby nowych członków.

Głównym wyzwaniem było dobre zorganizowanie bazy danych i zrozumienie, w jaki sposób kontakty wchodzą w interakcję z treścią oraz wydarzeniami. Ponadto chcieliśmy upewnić się, że obecni członkowie odnowią swoje członkostwo.

Cel tego klienta był dwojaki: pomoc w zarządzaniu bazą danych członków i osób niebędących członkami oraz zwiększenie liczby nowych członków.

Głównym wyzwaniem było dobre zorganizowanie bazy danych i zrozumienie, w jaki sposób kontakty wchodzą w interakcję z treścią oraz wydarzeniami. Ponadto chcieliśmy upewnić się, że obecni członkowie odnowią swoje członkostwo.

Rozwiązanie problemu



W Edinburgh Connections, w celu śledzenia zaangażowania członków (uczestnictwo w wydarzeniach, interakcja z blogiem angażowanie w mediach społecznościowych), wprowadziliśmy system oceny potencjalnych klientów, przypisując pozytywne i negatywne atrybuty w tzw. „lead scoringu”. Jeśli wynik był niski, system powiadamiał przedstawiciela handlowego, że członek organizacji nie angażuje się. Wykorzystaliśmy automatyzacje, tzw. „workflows”, aby powiadomić przedstawiciela handlowego, za pomocą wiadomości tekstowej SMS, by ponownie zaangażował członka w działalność organizacji.


Dla Edinburgh Connections stworzyliśmy zasoby marketingowe, w tym strony docelowe (newsletter), integrację z zewnętrznym dostawcą e-commerce, aktualizacją rekordów poprzez integrację listy statusów, a także integrację wyskakujących okienek i czatu z witryną WordPress. Dzięki naszemu wsparciu, Edinburgh Connections zaoszczędził niezliczone godziny na zadaniach administracyjnych związanych z marketingiem.

Współwłaściciel Edinburgh Connections – Colin McKeand powiedział:

HubSpot pomógł nam zorganizować naszą bazę danych członków i zwiększyć ich zaangażowanie, co doprowadziło do znacznie lepszego wskaźnika odnawiania członkostwa.

 

Wynik

 

Oszczędność czasu i zwiększenie liczby klientów.

  • Branża: usługi
  • Licencja HubSpot: Sales & Marketing Professional
  • Wdrożone Integracje z HubSpot: Survey Kiwi, Eventbrite, Zoom
  • Liczba opracowanych workflows: 20.

  • Wzrost liczby leadów: 40%.

  • Wzrost rok do roku liczby zapisów do członkostwa: 35%.