Logspan to producent altan, domków glampingowych i luksusowych domów z bali. Działa na szybko rozwijającym się rynku, obsługując tysiące klientów i koordynując każdego dnia wiele złożonych procesów sprzedażowych. Firma chciała jeszcze lepiej zarządzać relacjami z klientami, i dlatego zdecydowała się w pełni wdrożyć HubSpota jako główne narzędzie CRM.
Logspan chciał zwiększyć efektywność sprzedaży i lepiej wykorzystywać dane. Ich głównym celem bylo zbudowanie lepszego wgląd w zachowania klientów i zintegrowanie dotychczas odseparowanych systemów w jeden, sprawny proces.
Efekty
Dzięki dobrze zaplanowanemu szkoleniu, zaangażowanemu zespołowi i uporządkowanym działaniom, firma odnotowała wzrost kompetencji, uproszczenie procesów, lepsze zarządzanie danymi i mniej utraconych szans.
Zakres usług: Szkolenie HubSpot Training, HubSpot Audit, Sales Enablement
„Szkolenie od AutomateNow odmieniło naszą codzienną pracę. Nasz zespół sprzedaży potrafi teraz skutecznie wykorzystywać narzędzia w HubSpocie, co przełożyło się na wzrost produktywności i lepsze zarządzanie danymi.”
Austin, właściciel, Logspan
Logspan to producent altan, domków glampingowych i luksusowych domów z bali. Działa na szybko rozwijającym się rynku, obsługując tysiące klientów i koordynując każdego dnia wiele złożonych procesów sprzedażowych. Firma chciała jeszcze lepiej zarządzać relacjami z klientami, i dlatego zdecydowała się w pełni wdrożyć HubSpota jako główne narzędzie CRM.
Wraz ze wzrostem skali działalności, Logspan mierzył się z:
Wiedzieli, że mają potencjał. Potrzebowali tylko narzędzi i struktury, które pozwolą go uwolnić. Dlatego zgłosili się do AutomateNow.
Zespół AutomateNow prowadzony przez Annę, przygotował dla Logspan program transformacji sprzedaży, skupiając się na sześciu obszarach:
Anna i jej zespół zapewnili zespołowi sprzedaży jasny i uporządkowany przegląd pracy w HubSpocie. Od organizacji kontaktów i firm, przez filtrowanie, sortowanie, tworzenie widoków i list – wszystko po to, by szybciej identyfikować najbardziej wartościowe leady.
Zespół nauczył się także pracy z narzędziami sprzedażowymi w HubSpocie oraz tego, jak krzyżować dane, by tworzyć pełny obraz odbiorców.
Przeprowadziliśmy warsztaty dotyczące zarządzania lejkiem sprzedażowym – od etapu poznania klienta po zamknięcie sprzedaży. Zespół nauczył się tworzyć i zamykać transakcje oraz budować szablony ofert.
Stworzyliśmy dedykowane sekwencje wiadomości do obsługi zapytań i ofert z gotowymi szablonami e-maili, linkami do regulaminów i dokumentacji.
Dla leadów pozyskanych na targach wprowadziliśmy automatyzacje follow-upów skracając czas reakcji z tygodnia do dwóch godzin.
Wspólnie przenieśliśmy ich cały proces sprzedażowy do HubSpota.
Ujednoliciliśmy też cały proces sprzedaży – oferty, zatwierdzenia i zaliczki odbywają się już wyłącznie w HubSpocie, eliminując potrzebę korzystania z wielu narzędzi.
Wprowadziliśmy także linki do umawiania spotkań, co uprościło komunikację i zwiększyło przejrzystość działań zespołu.
Na każdym etapie sprzedaży wdrożyliśmy automatyczne przypomnienia i zadania. Dzięki temu zespół nie traci żadnych okazji i działa w przewidywalnym, dobrze zaprojektowanym rytmie.
Dzięki współpracy Logspan uzzyskał widoczne rezultaty: