AutomateNow Blog CRM dla Firm - wyciągnij maksimum z licencji HubSpot

Yospace: Płynne przejście z Salesforce do HubSpot | AutomateNow

Autor: Bartłomiej Kowalczyk | June 17, 2025 3:32:30 PM Z

O kliencie

Yospace to firma specjalizująca się w dynamicznym wstawianiu reklam do transmisji na żywo oraz materiałów wideo na żądanie. Technologia Yospace umożliwia nadawcom i właścicielom treści zastępowanie standardowych bloków reklamowych spersonalizowanymi reklamami — bez zakłócania odbioru przez widza.

Ich rozwiązania pozwalają maksymalizować przychody z reklam przy zachowaniu płynności i niezawodności transmisji. Yospace współpracuje z największymi markami medialnymi na świecie, obsługując szeroką gamę platform i kanałów dystrybucji treści.

 

Wyzwanie

Firma Yospace napotykała trudności w zarządzaniu szansami sprzedażowymi i cyklem życia kontaktów w systemie Salesforce. Ich baza ponad 9000 kontaktów i powiązanych danych była nieczytelna, nieuporządkowana i nieefektywna z punktu widzenia marketingu. Potrzebowali bardziej zintegrowanego systemu, który pozwoliłby uzyskać lepszy wgląd w dane oraz zwiększyć skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych.

Branża: Technologia
Strona klienta: www.yospace.com

 

Rozwiązanie

Yospace zdecydowało się na migrację z Salesforce do HubSpot, szukając bardziej intuicyjnego i spójnego narzędzia CRM. Współpracę nawiązano z firmą AutomateNow, znaną z doświadczenia w zakresie wdrożeń HubSpot oraz przystępnej oferty cenowej.

Kristian Melson, specjalista CRM z AutomateNow, ściśle współpracował z zespołem Yospace, by zrozumieć ich cele i zdefiniować sukces wdrożenia. Przeprowadzono analizę procesów sprzedaży i marketingu, która pozwoliła stworzyć szczegółową mapę danych, określającą zakres migracji oraz sposób konfiguracji HubSpot.

Zakres prac obejmował m.in.:

  • oczyszczenie i ustrukturyzowanie danych przed migracją,

  • eliminację duplikatów i uzupełnienie brakujących informacji,

  • utworzenie nowych właściwości kontaktów w HubSpot dla lepszej segmentacji,

  • przeprowadzenie szkoleń z obsługi HubSpot dla zespołu Yospace.

„Lead’y marketingowe nie przechodziły skutecznie do sprzedaży, a zespół sprzedaży nie wiedział, jakimi materiałami marketingowymi interesowali się potencjalni klienci.”
Kristian Melson – Implementation Lead, AutomateNow

Rezultaty

Po zakończonej migracji zespół Yospace odnotował znaczącą poprawę w zarządzaniu kontaktami i szansami sprzedażowymi. Dzięki nowym funkcjom HubSpot oraz uporządkowanym danym, zespół mógł skutecznie:

  • tworzyć listy celowane,

  • wdrażać sekwencje komunikacji 1:1,

  • zwiększyć liczbę kontaktów dziennie nawet 10-krotnie w porównaniu do wcześniejszych możliwości w Salesforce.

CRM jest teraz efektywnie wykorzystywany przez oba zespoły – sprzedaży i marketingu – co przekłada się na lepsze zrozumienie klientów oraz możliwość prowadzenia bardziej spersonalizowanej komunikacji.

Co powiedział klient?

„Rozważaliśmy różne opcje przy przejściu na HubSpot, ale AutomateNow naprawdę się wyróżniło. Bart i jego zespół to eksperci w swojej dziedzinie, a ilość wiedzy, którą dzielą się poza zakresem projektu, jest nieoceniona.”
Paul Davies – Head of Marketing, Yospace

„Paul i Carlos mieli jasną wizję tego, jak powinien wyglądać ich system CRM i jak ma wspierać ich ambitne plany rozwoju. Praca z tak dobrze zgranym zespołem była czystą przyjemnością.”
Kristian Melson – CRM Specialist, AutomateNow

Kluczowe liczby

  • 9000+ kontaktów zmigrowanych do HubSpot

  • 1000+ transakcji przeniesionych z Salesforce

  • 6 sesji szkoleniowych z obsługi HubSpot

  • 1 zadowolony klient

Gotowy, by rozpocząć swoją transformację CRM z AutomateNow?

Skontaktuj się z nami – pomożemy Ci uporządkować dane i osiągnąć większą skuteczność sprzedaży i marketingu.