Yospace to firma specjalizująca się w dynamicznym wstawianiu reklam do transmisji na żywo oraz materiałów wideo na żądanie. Technologia Yospace umożliwia nadawcom i właścicielom treści zastępowanie standardowych bloków reklamowych spersonalizowanymi reklamami — bez zakłócania odbioru przez widza.
Ich rozwiązania pozwalają maksymalizować przychody z reklam przy zachowaniu płynności i niezawodności transmisji. Yospace współpracuje z największymi markami medialnymi na świecie, obsługując szeroką gamę platform i kanałów dystrybucji treści.
Firma Yospace napotykała trudności w zarządzaniu szansami sprzedażowymi i cyklem życia kontaktów w systemie Salesforce. Ich baza ponad 9000 kontaktów i powiązanych danych była nieczytelna, nieuporządkowana i nieefektywna z punktu widzenia marketingu. Potrzebowali bardziej zintegrowanego systemu, który pozwoliłby uzyskać lepszy wgląd w dane oraz zwiększyć skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych.
Branża: Technologia
Strona klienta: www.yospace.com
Yospace zdecydowało się na migrację z Salesforce do HubSpot, szukając bardziej intuicyjnego i spójnego narzędzia CRM. Współpracę nawiązano z firmą AutomateNow, znaną z doświadczenia w zakresie wdrożeń HubSpot oraz przystępnej oferty cenowej.
Kristian Melson, specjalista CRM z AutomateNow, ściśle współpracował z zespołem Yospace, by zrozumieć ich cele i zdefiniować sukces wdrożenia. Przeprowadzono analizę procesów sprzedaży i marketingu, która pozwoliła stworzyć szczegółową mapę danych, określającą zakres migracji oraz sposób konfiguracji HubSpot.
Zakres prac obejmował m.in.:
oczyszczenie i ustrukturyzowanie danych przed migracją,
eliminację duplikatów i uzupełnienie brakujących informacji,
utworzenie nowych właściwości kontaktów w HubSpot dla lepszej segmentacji,
przeprowadzenie szkoleń z obsługi HubSpot dla zespołu Yospace.
„Lead’y marketingowe nie przechodziły skutecznie do sprzedaży, a zespół sprzedaży nie wiedział, jakimi materiałami marketingowymi interesowali się potencjalni klienci.”
Kristian Melson – Implementation Lead, AutomateNow
Po zakończonej migracji zespół Yospace odnotował znaczącą poprawę w zarządzaniu kontaktami i szansami sprzedażowymi. Dzięki nowym funkcjom HubSpot oraz uporządkowanym danym, zespół mógł skutecznie:
tworzyć listy celowane,
wdrażać sekwencje komunikacji 1:1,
zwiększyć liczbę kontaktów dziennie nawet 10-krotnie w porównaniu do wcześniejszych możliwości w Salesforce.
CRM jest teraz efektywnie wykorzystywany przez oba zespoły – sprzedaży i marketingu – co przekłada się na lepsze zrozumienie klientów oraz możliwość prowadzenia bardziej spersonalizowanej komunikacji.
„Rozważaliśmy różne opcje przy przejściu na HubSpot, ale AutomateNow naprawdę się wyróżniło. Bart i jego zespół to eksperci w swojej dziedzinie, a ilość wiedzy, którą dzielą się poza zakresem projektu, jest nieoceniona.”
Paul Davies – Head of Marketing, Yospace
„Paul i Carlos mieli jasną wizję tego, jak powinien wyglądać ich system CRM i jak ma wspierać ich ambitne plany rozwoju. Praca z tak dobrze zgranym zespołem była czystą przyjemnością.”
Kristian Melson – CRM Specialist, AutomateNow
9000+ kontaktów zmigrowanych do HubSpot
1000+ transakcji przeniesionych z Salesforce
6 sesji szkoleniowych z obsługi HubSpot
1 zadowolony klient
Skontaktuj się z nami – pomożemy Ci uporządkować dane i osiągnąć większą skuteczność sprzedaży i marketingu.