AutomateNow Blog CRM dla Firm - wyciągnij maksimum z licencji HubSpot

AutomateNow Case Study | Commpare – segmentacja bazy danych HubSpot

Autor: Bartłomiej Kowalczyk | June 2, 2022 7:16:00 AM Z

Compare to usługa porównywania usług użyteczności publicznej i usług handlowych, która jest bezpłatna dla wszystkich firm komercyjnych i właścicieli firm. Firma oferuje uczciwy i bezstronny przegląd ofert dostarczania wody, gazu, energii elektrycznej i innych usług biznesowych w Wielkiej Brytanii.

Firma Compare zwróciła się do nas z prośbą o uporządkowanie swojej obszernej bazy danych. Głównym wyzwaniem było stworzenie systemu, za pomocą którego mogliby organizować wszystkie posiadane informacje o potencjalnych klientach, umożliwiając im segmentację i wysyłanie odpowiednich informacji do właściwych osób we właściwym czasie.

Wyzwania I Rozwiązanie Problemu

Prace wykonane dla klienta obejmowały m.in. rozwój person, mapowanie ścieżki sprzedaży oraz przygotowanie zasobów w CRM w celu generowania leadów. Wdrożyliśmy system tagowania, oparty na opracowanych przez nas segmentach, w tym lokalizacji geograficznej, rodzaju produktu i nie tylko. Przeprowadziliśmy szkolenia dostosowane do potrzeb pracowników w zakresie korzystania z etapów transakcji i zarządzania kontaktami.

 

Wynik

Zwiększanie przychodów, dzięki strategii kontentowej.

 

  • Branża: Konsulting
  • Licencja HubSpot: Sales Starter