Skip to content
Commpare Case Study HubSpot Polska

Commpare – segmentacja bazy danych i szkolenia dla pracowników

Compare to usługa porównywania usług użyteczności publicznej i usług handlowych, która jest bezpłatna dla wszystkich firm komercyjnych i właścicieli firm. Firma oferuje uczciwy i bezstronny przegląd ofert dostarczania wody, gazu, energii elektrycznej i innych usług biznesowych w Wielkiej Brytanii.

Firma Compare zwróciła się do nas z prośbą o uporządkowanie swojej obszernej bazy danych. Głównym wyzwaniem było stworzenie systemu, za pomocą którego mogliby organizować wszystkie posiadane informacje o potencjalnych klientach, umożliwiając im segmentację i wysyłanie odpowiednich informacji do właściwych osób we właściwym czasie.

Commpare+Logo

Wyzwania I Rozwiązanie Problemu

Prace wykonane dla klienta obejmowały m.in. rozwój person, mapowanie ścieżki sprzedaży oraz przygotowanie zasobów w CRM w celu generowania leadów. Wdrożyliśmy system tagowania, oparty na opracowanych przez nas segmentach, w tym lokalizacji geograficznej, rodzaju produktu i nie tylko. Przeprowadziliśmy szkolenia dostosowane do potrzeb pracowników w zakresie korzystania z etapów transakcji i zarządzania kontaktami.

 

Wynik

Zwiększanie przychodów, dzięki strategii kontentowej.

 

  • Branża: Konsulting
  • Licencja HubSpot: Sales Starter

 

↳ Umów się na darmową konsultację HubSpot

 

avatar
Specjalizuję się w optymalizacji ścieżki zakupowej Klienta. Dostarczam szkolenia sprzedażowe i prospektingowe z wykorzystaniem HubSpot. Zajmuję się także generowaniem nowego biznesu w AutomateNow. Dzielę się swoją wiedzą poprzez organizację szkoleń HubSpot, a także za pośrednictwem podcastów "H2H Sales Automation". Moją misją jest stymulowanie rozwoju naszych Klientów poprzez wykorzystanie strategii inbound we wszystkich obszarach firmy. Wspólnie przeniesiemy Twoją firmę na najwyższy poziom.