
Odblokuj potencjał swojej firmy poznając platformę HubSpot
Witaj na starcie swojej przygody z HubSpot
Witamy na naszej platformie instruktażowej HubSpot. Odkryj bezcenne wskazówki, które zebraliśmy przez lata współpracy z ponad 70 klientami. Nie zwlekaj - pozwól nam doszlifować Twoje umiejętności!
Zespół AutomateNow

Umów się na konsultację HubSpot
Wszystkie lekcje wideo
Podstawy sprzedaży w HubSpot
Moduł 2
1.1. Podstawy systemu HubSpot CRM
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 2 min 50 sek
Poziom: Podstawowy
Ten materiał video to kompleksowy przegląd systemu HubSpot CRM, prezentujący jego standardowe elementy, takie jak kontakty, firmy, i rejestr transakcji. Film stanowi doskonały punkt wyjścia dla osób rozpoczynających swoją przygodę z HubSpot.
1.2. Jak działa zarządzanie kontaktami w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 3 min
Poziom: Podstawowy
Widok kontaktów odgrywa kluczową rolę w korzystaniu z HubSpot. Dzięki temu krótkiemu filmowi opanujesz korzystanie z tego widoku, integrując kluczowe dane sprzedażowe i marketingowe, aby usprawnić planowanie następnej rozmowy z każdym kontaktem.
1.3. Jak importować kontakty do HubSpot
Osoba prezentująca: Anna Drogon [Jęz. Ang.]
Czas trwania: 7 min 46 sec
Poziom: Podstawowy
Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z HubSpota lub planujesz zaimportować swoje leady do CRM, być może zastanawiasz się, jak to zrobić. Dzięki temu krótkiemu filmowi będziesz mógł z łatwością zaimportować dane do HubSpota.
1.4. Jak segmentować kontakty w HubSpot
Osoba prezentująca: Anna Drogon [Jęz. Ang.]
Czas trwania: 8 min 58 sec
Poziom: Podstawowy
Poprzez segmentację danych w HubSpot, jesteś bardziej skuteczny w działaniach sprzedażowych i marketingowych. Pomyśl o personalizacji i dopasowaniu wiadomości do osób, z którymi chcesz się angażować. Ten film wyjaśni, jak podejść do segmentacji w HubSpot.
1.5. Jak zarządzać projektami w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 1 min 43 sek
Poziom: Podstawowy
Tradycyjnie zgłoszenia (tickety) są narzędziem do zarządzania zapytaniami od klientów. Można jednak użyć ich do usprawnienia innych procesów, takich jak tworzenie złożonych list zadań. Zgłoszenia mogą być używane do planowania treści, czy zarządzania wydarzeniami. Ten film przedstawia sposoby użycia dwóch funkcji przydatnych przy zarządzaniu projektami - zgłoszenia i zadania.
2.1. Jak zorganizować proces sprzedaży w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 3 min 43 sek
Poziom: Podstawowy
Bartłomiej wyjaśnia, jak zarządzać zapytaniami ofertowymi za pomocą funkcji transakcje. Film zawiera wskazówki dotyczące dostosowywania dealów i lejka transakcji, aby odzwierciedlały Twój własny, unikalny proces sprzedaży.
2.2. Jak działa HubSpot Inbox
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 2 min 45 sek
Poziom: Podstawowy
Dowiedz się jak skutecznie zarządzać zapytaniami, które przychodzą do Twojej firmy, dzięki funkcji Inbox. Bartłomiej wyjaśnia również, dlaczego ta funkcja to znacznie więcej, niż tylko skrzynka odbiorcza.
2.4. Jak ustawić link do spotkania sprzedażowego w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 1 min 55 sek
Poziom: Podstawowy
HubSpot oferuje taką samą funkcjonalność tworzenia linków do spotkań jak Calendly. Jedną z głównych zalet tego rozwiązania jest możliwość dodania spersonalizowanych pytań do osoby, która chce się z Tobą spotkać, co pozwala na szybszą kwalifikację, jaki będzie temat danej rozmowy. Ten film przeprowadzi Cię przez proces konfiguracji linków do spotkań w HubSpot.
2.5 Kwalifikuj leady w oparciu o scoring kontaktów w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 2 min 32 sek
Poziom: Zaawansowany
Ścieżka potencjalnego klienta składa się z wielu punktów styku. Jak zatem skutecznie kwalifikować potencjalnych klientów, jako gotowych na rozmowę sprzedażową? HubSpot może w tym pomóc, tworząc scoring kontaktów, który dynamicznie przyznaje punkty na podstawie danych w CRMie. Ten film przeprowadzi Cię przez proces konfiguracji scoringu kontaktów w HubSpot.
2.6. Sprzedaż korporacyjna w Hubspot - zobacz jak działa narzędzie ABM
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 2 min 34 sek
Poziom: Zaawansowany
Wiele firm korzystających z HubSpot ma co najmniej kilku klientów. Narzędzie do zarządzania kontami docelowymi w HubSpot może pomóc w zidentyfikowaniu potencjalnych luk w komunikacji z różnymi grupami i odkryciu możliwości zwiększenia sprzedaży. Ten film przeprowadzi Cię przez proces konfigurowania kont docelowych w HubSpot.
2.7. Wprowadzenie do funkcji transakcje
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 2 min 52 sek
Poziom: Podstawowy
Funkcja transakcje w HubSpot służy jako tablica do efektywnego organizowania procesu sprzedaży. Ten film przedstawia najlepsze praktyki w zakresie konfigurowania lejka sprzedaży aby szybko przeprowadzać potencjalnych klientów przez ich ścieżkę zakupową.
2.8. Zarządzanie leadami w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 2 min 40 sec
Poziom: Zaawansowany
Wielu przedstawicieli handlowych przedwcześnie tworzy transakcje w swoich systemach CRM, co skutkuje niezdrowym lejkiem sprzedażowym, który nie dostarcza rzetelnych prognoz biznesowych. Dzięki narzędziu „wyszukiwanie ewentualnych klientów” w HubSpot możesz kwalifikować kontakty, zanim wejdą w fazę transakcji. Ten film przedstawia narzędzie do zarządzania kontaktami w HubSpot.
2.9. Pierwsze kroki z narzędziem HubSpot Forecasting
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk [Jęz Ang]
Czas trwania: 2 min 06 sek
Poziom: Zaawansowany
Narzędzie Forecasting w HubSpot wspiera zespoły sprzedażowe poprzez prognozowanie sprzedaży. Forecasting służy również jako narzędzie motywacyjne oparte na indywidualnych celach przedstawicieli handlowych. Zobacz, jak skonfigurować to narzędzie w HubSpot.
2.10. Jak działają raporty w HubSpot?
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 2 min 43 sek
Poziom: Zaawansowany
Istotą systemu HubSpot CRM są jego możliwości raportowania. Dzięki funkcji raporty, odkryjesz takie dane, jak średnia wartość transakcji, które zespoły sprzedażowe nie spełniają oczekiwań, czy który blog generuje leady, które przekształcają się w klientów. Przyjrzyj się bliżej temu, co możesz osiągnąć dzięki raportowaniu HubSpot.
3.1. Jak działają kampanie marketingowe w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 3 min 19 sek
Poziom: Zaawansowany
Wielu działaniom marketingowym brakuje analizy tego, co faktycznie działa, a co nie. Narzędzie kampanie łączy wszystkie działania marketingowe i zasoby, oraz pokazuje, jak wpływają one na sprzedaż. Ten film przedstawia możliwości jakie daje prowadzenie kampanii w HubSpot.
3.2. Jak stworzyć landing page (stronę docelową) w HubSpot
Osoba prezentująca: Zaneta Mendel
Czas trwania: 5 min 58 sek
Poziom: Podstawowy
W HubSpot możesz stworzyć nieograniczoną liczbę landingów dla swoich kampanii, niezależnie od tego, czy dotyczą wydarzeń, webinariów, zapisów do newslettera, czy są stronami z podziękowaniami. Ten film przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia landingów w HubSpot.
3.3. Jak korzystać z narzędzia SEO w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 1 min 43 sek
Poziom: Zaawansowany
HubSpot ma wbudowane narzędzie SEO, które pomaga osiągnąć lepsze pozycjonowanie organiczne. Możesz stworzyć pillar pages i śledzić efektywność tworzonych treści. Dodatkowo, narzędzie to ocenia treści blogów i innych zasobów, zapewniając, że Twoje wysiłki marketingowe będą nagradzane przez Google.
3.4. Jak stworzyć CTA w HubSpot
Osoba prezentująca: Zaneta Mendel
Czas trwania: 3 min 52 sek
Poziom: Podstawowy
Ruch na stronie bez żadnych akcji ze strony potencjalnych klientów to zmarnowana szansa. W HubSpot można stworzyć call to action (wezwanie do działania), jak również wykorzystać automatyzację do pielęgnowania leadów. Ten film pokazuje, jak zbudować bibliotekę CTA w HubSpot, umożliwiając efektywne ponowne wykorzystanie Twoich zasobów marketingowych.
3.5. Edycja zdjęć w HubSpot
Osoba prezentująca: Zaneta Mendel
Czas trwania: 2 min 01 sek
Poziom: Podstawowy
Jedną z zalet HubSpot jest to, że wszystkie zasoby marketingowe są scentralizowane. Jeśli utworzysz grafikę do wiadomości e-mail, będzie ona dostępna w bibliotece plików dla innych celów, takich jak landingi lub posty w mediach społecznościowych. Ten film demonstruje przydatną funkcję edycji grafik w HubSpot, aby usprawnić proces doskonalenia materiałów marketingowych.
4.1. Jak działa przepływ pracy (workflow)
Osoba prezentująca: Anna Drogon [Jęz. Ang.]
Czas trwania: 10 min 44 sec
Poziom: Zaawansowany
Workflowy to kluczowe narzędzie HubSpot pomagające w automatyzacji działań sprzedażowych i marketingowych. Ten film pokaże najlepsze praktyki korzystania z najważniejszego narzędzia do automatyzacji w HubSpot.
4.2. Zautomatyzuj sprzedaż. Jak działają sekwencje w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 3 min 49 sek
Poziom: Zaawansowany
Jednym z naszych ulubionych narzędzi w HubSpot są sekwencje. Narzędzie to ma wiele zastosowań, zarówno sprzedażowych, jak i projektowych - od wyszukiwania potencjalnych klientów i przypominania o fakturach, po usprawnianie konfiguracji automatycznych zadań. Dowiedz się, jak możesz wykorzystać sekwencje w swojej firmie.
4.3. Jak zorganizować proces rekrutacyjny w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartłomiej Kowalczyk
Czas trwania: 2 min 11 sek
Poziom: Zaawansowany
Wraz ze wzrostem biznesu rośnie zapotrzebowanie na pracowników, ale proces rekrutacyjny jest często realizowany poza systemami CRM. W HubSpot można wykorzystać funkcję zgłoszeń (ticketów) do rekrutacji. Ten film przedstawia możliwości HubSpot w zakresie obsługi procesów rekrutacyjnych.
4.4. Jak działa obiekt niestandardowy w HubSpot
Osoba prezentująca: Bartlomiej Kowalczyk
Czas trwania: 2 min 16 sek
Poziom: Zaawansowany
Licencja Enterprise HubSpot umożliwia tworzenie własnych obiektów, co jest przydatnym narzędziem usprawniającym niestandardowe procesy. Możemy z niego skorzystać, aby zapisać informacje na temat obiektów, które nie są powszechnie używane - na przykład informacje o dostawach, czy informacje rekrutacyjne. Ten film poprowadzi Cię przez różne możliwe zastosowania niestandardowych obiektów, które mogą okazać się przydatne dla Twojej firmy.
Potrzebujesz dodatkowej pomocy z HubSpot?
Opowiedz nam o swoim problemie, a my odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
Skorzystaj z naszego wsparcia