Skip to content

Jak Firma Telekomunikacyjna Uporządkowała HubSpot CRM

Wyniki współpracy z AutomateNow

 

Branża:

Technologie / Telekomunikacja

Wyzwanie

Firma zmagała się z chaotycznie ustawionym systemem HubSpot:

  • Niesegmentowane bazy kontaktów

  • Przestarzałe i niespójne przepływy pracy (workflows)

  • Brak jasnego procesu zarządzania cyklem życia Klienta

  • Trudność w identyfikacji wartościowych leadów

Zespół sprzedaży nie wiedział, z kim się kontaktować, a system CRM był bardziej przeszkodą niż wsparciem.

Sprawdź HubSpot CMS w akcji - umów demo

ChatGPT Image May 13, 2025, 12_30_19 PM

 

Rozwiązanie

Zespół AutomateNow wdrożył kompleksowy projekt porządkowania HubSpota:

  • Stworzono główny workflow do przypisywania etapów cyklu życia

  • Skonsolidowano 14 rozproszonych workflowów do 10 spójnych ścieżek

  • Przeanalizowano i sklasyfikowano ponad 30 000 kontaktów

  • Zadbano o zgodność z RODO i czystość danych („Do Not Email”, hard bounce)

„Celem było jedno: oczyścić zaległości, odkryć prawdziwe okazje i sprawić, by zespół sprzedaży pracował mądrze.”
Anna Drogon, Specjalista CRM, AutomateNow

Rezultaty

Po wdrożeniu AutomateNow:

  • CRM stał się przejrzysty i gotowy do działania

  • Zespół sprzedaży zyskał nową definicję SQL (Sales Qualification Lead), wcześniej „ukryte” w nieuporządkowanych danych

  • Poprawiła się jakość pipeline’u, a liczba aktywności sprzedażowych znacząco wzrosła

  • Firma wygenerowała ponad £50 000 dodatkowej sprzedaży

„Współpraca z zespołem była dla nas przełomem. Nie tylko oczyścili nasz CRM, ale pomogli odkryć leady, o których istnieniu nie mieliśmy pojęcia. Proces był bezproblemowy, a efekty natychmiastowe.”
Product Manager – Klient z branży telekomunikacyjnej

Chcesz uporządkować swój HubSpot, poprawić efektywność sprzedaży i zwiększyć ROI?


ChatGPT Image May 13, 2025, 12_27_27 PM

O kliencie

Nasz klient to rozwijający się dostawca usług telekomunikacyjnych, specjalizujący się w sprzedaży kart SIM oraz rozwiązań z zakresu mobilnej łączności. Skupia się na wspieraniu zarówno firm, jak i klientów indywidualnych, oferując elastyczne i niezawodne usługi mobilne na dynamicznym i konkurencyjnym rynku.

Zaufanie, które buduje

„AutomateNow to partner, który rozumie zarówno techniczne, jak i biznesowe potrzeby firm korzystających z HubSpota. Wierzymy, że porządek w CRM to nie luksus – to fundament wzrostu.”
Bartłomiej Kowalczyk, CEO - AutomateNow

 

avatar
Specjalizuję się w optymalizacji ścieżki zakupowej Klienta. Dostarczam szkolenia sprzedażowe i prospektingowe z wykorzystaniem HubSpot. Zajmuję się także generowaniem nowego biznesu w AutomateNow. Dzielę się swoją wiedzą poprzez organizację szkoleń HubSpot, a także za pośrednictwem podcastów "H2H Sales Automation". Moją misją jest stymulowanie rozwoju naszych Klientów poprzez wykorzystanie strategii inbound we wszystkich obszarach firmy. Wspólnie przeniesiemy Twoją firmę na najwyższy poziom.