MGI Learning to firma działająca w Wielkiej Brytanii i Australii, oferująca kompleksowe programy szkoleniowe wspierające rozwój kompetencji w biznesie. Na rynku wyróżnia ją nie tylko praktyczne podejście do nauczania, ale przede wszystkim dbałość o wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia, która zostaje z zespołami na dłużej.
Wyzwanie
Zmiana na stanowisku menedżerskim w MGI Learning wymagała szybkiego i sprawnego wdrożenia nowej osoby w obsługę systemu HubSpot, by zapewnić ciągłość działania firmy.
Efekty
Dzięki serii dopasowanych szkoleń przeprowadzonych przez zespół AutomateNow, nowa menedżerka szybko opanowała kluczowe procesy w CRM firmy - Huspocie, co pozwoliło jej od razu skutecznie działać i zachować tempo pracy zespołu.
Zakres usług: Szkolenie HubSpot Training
Kim jest MGI Learning?
MGI Learning to firma działająca w Wielkiej Brytanii i Australii, oferująca kompleksowe programy szkoleniowe wspierające rozwój kompetencji w biznesie. Na rynku wyróżnia ją nie tylko praktyczne podejście do nauczania, ale przede wszystkim dbałość o wdrażanie kultury ciągłego doskonalenia, która zostaje z zespołami na dłużej.
Ich wyzwanie
Zmiana na kluczowym stanowisku w zespole MGI Learning postawiła firmę przed wyzwaniem: jak szybko i bez zakłóceń wdrożyć nową menedżerkę w działanie HubSpota, aby nie spowolnić pracy całej organizacji?
Bez odpowiedniego wsparcia ryzyko utraty ciągłości operacyjnej i pojawienia się błędów było wysokie. Konieczne było sprawne przekazanie wiedzy i narzędzi, które pozwolą jej od razu przejąć obowiązki bez przestojów. Dlatego MGI Learning zdycydowało się na ponowne nawiąznie współpracy z AutomateNow, które wcześniej wdrażało u nich HubSpota i szkoliło oryginalny zespół. Znali jakość usług i wiedzieli, że mogą zaufać firmie, która rozumie ich procesy i ma sprawdzoną metodologię szkoleniową.
Nasze rozwiązanie
Nasz zespół, w składzie Sam i Kristian, zaproponował indywidualny cykl szkoleń dopasowany do potrzeb nowej menedżerki, pracującej z Australii.
Szkolenia odbywały się w godzinach porannych (od 5:30 rano), co pozwoliło znaleźć dogodny czas dla obu stron. Zakres szkolenia objął m.in. konfigurację profilu użytkownika, poruszanie się po widokach kontaktów, firm i transakcji, a także integracje z pocztą e-mail.
Jak podkreśla Jane Jukes, dyrektor zarządzająca regionem Australazji:
„Podejście Sama i Kristiana do szkoleń sprawiło, że nauka była angażująca i łatwa do przyswojenia. Tempo pracy oraz poziom technicznych szczegółów były idealnie dopasowane do moich potrzeb. Dzięki temu wdrożyłam się szybciej, niż zakładałam.”
Efekty współpracy
Dzięki współpracy z AutomateNow, MGI Learning uniknęło typowych wyzwań związanych ze zmianą personalną na kluczowym stanowisku.
Nowa menedżerka szybko zdobyła kompetencje pozwalające na pewne zarządzanie procesami w nowym dla niej systemie CRM, a starannie zaplanowany i elastycznie przeprowadzony proces szkoleniowy przełożył się na wysoki komfort przy jednoczesnym zachowaniu tempa pracy zarówno dla niej, jak i całego zespołu.
Ta współpraca pokazuje, że odpowiednie podejście do onboardingu w systemie nie tylko zapobiega przestojom, ale może stanowić również impuls do dalszego rozwoju.
