Katalog Case Studies
Jako rekomendowani, doświadczeni partnerzy HubSpot, działamy po to, by przenieść Twój biznes na zupełnie nowy poziom.
Odkryj historie sukcesu naszych Klientów.
Filtruj według:
Przepraszamy! Brak case studies spełniających wybrane filtry.
Kompleksowe podejście do Szkolenia sprzedażowego HubSpot. Przeznaczyliśmy czas na zrozumienie potrzeb firmy i jej pracowników, co pozwoliło nam wyraźnie określić, jakie cele musiał spełnić HubSpot, aby wspomóc ich rozwój. Wynik: 85% wzrost adaptacji systemu przez zespół.
Pomogliśmy Outserve w pełni wykorzystać licencję HubSpot oraz usprawnić ich procesy sprzedaży i marketingu. Winik: 10% wzrost wskaźnika kliknięć (CTR) we wszystkich wiadomościach marketingowych. 80% wzrost liczby utworzonych kontaktów.
Po 12 tygodniach zespół sprzedażowy jest lepiej przygotowany do sprzedaży i skutecznie organizuje priorytety korzystając ze sprzedażowych narzędzi dostępnych w HubSpot.
Dzięki naszej pomocy J. Dauman zdefiniował jednen spójny lejek sprzedażowy (sales pipeline) i zmapował dane do zautomatyzowania sprzedaży dla klientów abonamentowych (miesięczne usługi księgowe).
Wprowadziliśmy System Scoringu Potencjalnych Klientów, przypisując pozytywne i negatywne atrybuty w celu śledzenia zaangażowania członków — uczestnictwo w wydarzeniach, niepojawienie się, interakcje w mediach społecznościowych.
Migracja strony i bloga PBLINK z WordPressa do HubSpot. Migracja była złożona i obejmowała przeniesienie 2,5 tysiąca wpisów w dwóch językach oraz ich zmapowanie w systemie CRM z zachowaniem ruchu SEO.
Szkolenie Sprzedażowe i konfiguracja funkcji dostępnych w licencji marketing i sales starter w HubSpot.
Stworzenie strony internetowej z zamkniętym płatnym dostępem dla członków.
Stworzyliśmy stronę internetową, wykorzystując licencję HubSpot CMS Starter dla Outdoor Executive Coach
Stworzyliśmy stronę internetową dla grupy biznesowej w Glasgow, integrując automatyczne publikowanie wydarzeń z Eventbrite oraz dodając linki płatności dla członków organizacji.
Strona landing page promująca dziesiątą rocznicę grupy biznesowej Polish Business Link w Londynie.
Projekt landing page dla corocznej konferencji technologicznej w Londynie.
Projekt strony internetowej dla lokalnej drukarni w Glasgow.
Zaprojektowaliśmy stronę internetową dla Morton McCann, firmy oferującej usługi dla małych firm w pozyskiwania certyfikacji w Wielkiej Brytanii.
Zoptymalizowaliśmy segmentację złożonej bazy danych za pomocą tagów, przekształcając starterową licencję HubSpot klienta w potężne narzędzie umożliwiające identyfikację większej sprzedaż istniejącym klientom (upselling & crosseling)
Rezultat współpracy z AutomateNow
Zoptymalizowana sprzedaż, inteligentny marketing, efektywne procesy obsługi klientów.
Bartek to najlepszy ekspert z HubSpota! Podczas spotkań był niezwykle sympatyczny i upewniał się, że wszystko jest wyjaśniane precyzyjnie i uczciwie. Łatwo nawiązuje relacje. Bartek to osoba, która wyraźnie zna się na tym, co robi.
Bartek i jego zespół w AutomateNow pomogli nam lepiej zorganizować naszą sprzedaż. Dzięki szkoleniom i stałej współpracy z AutomateNow, zidentyfikowaliśmy kilka braków w naszym procesie sprzedażowym.
Anna była ogromną pomocą we wprowadzaniu i automatyzacji procesów we wszystkich obszarach naszej firmy za pomocą HubSpot. Począwszy od organizacji sprzedaży, prace związane z organizacją bazy danych, aż po ustawienie sekwencji i szkolenia sprzedażowe.
Bartek i Anna z AutomateNow byli fantastyczną pomocą dla naszego zespołu. Próbowaliśmy różnych systemów CRM przez lata, ale nigdy nie udało nam się ich w pełni wdrożyć. Anna potrafiła wytłumaczyć wszystkie funkcje i przeprowadzić nas przez konfigurację, dzięki czemu na koniec każdego spotkania byliśmy o krok bliżej w procesie, nie musząc sięgać po samodzielne poradniki online.
Jestem zachwycony sposobem, w jaki AutomateNow prowadzi szkolenia i udziela wsparcia. Na pewno skorzystam z ich usług, gdy będę gotów na upgrade licencji HubSpot.