Wyciągnij maksimum z licencji HubSpot
Dostarczamy wszystko, czego potrzebujesz, aby w pełni wykorzystać licencję, zmaksymalizować zwrot z inwestycji w HubSpot i zachwycić swoich klientów.
Stwórz bibliotekę treści zorientowanej na sprzedaż w HubSpot
Ideą sprzedaży opartej o metodologię Inbound jest edukacja potencjalnych klientów i ...
Czytaj więcej
Brixtech. Rozwiązywanie nowych problemów [Case Study]
Menadżerowie przedsiębiorstwa Brixtech napotkali problem. Firma zajmowała się tworzeniem ...
Czytaj więcej
Edinburgh Connections – zautomatyzowanie procesu obsługi członków
Edinburgh Connections to prywatny klub biznesowy w Wielkiej Brytanii, oferujący ...
Czytaj więcej
RMF – szkolenie HubSpot dostarczone dla 120 sprzedawców
Grupa RMF to największa platforma radiowa w Polsce, należąca do globalnego konglomeratu ...
Czytaj więcej
Jak rozpoznać sygnały zakupowe w HubSpot CRM?
Intuicja oraz empatia to ważne cechy u sprzedawcy. Jednak, za sprawą samego intuicyjnego ...
Czytaj więcej
Jak zaplanować etapy sprzedaży w HubSpot CRM?
Zadaj sobie pytanie: co powinieneś zrobić, jeśli potencjalny klient, który pasuje do ...
Czytaj więcej
Jak zarządzać kontaktami w HubSpot CRM?
Segmentacja baz danych to kluczowy element zarządzania kontaktami w CRM dla firm. Nie ma ...
Czytaj więcej
Zbuduj profil idealnego Klienta w systemie CRM
Wiedza na temat klienta i jego zachowań, to potężne narzędzie do usprawnienia sprzedaży.
Czytaj więcej
Czy warto przenieść swoją stronę www do HubSpot?
HubSpot uruchomił nową subskrypcję CMS: Starter. W HubSpot od teraz możesz zbudować ...
Czytaj więcej
Surfe – połącz swój CRM z LinkedIn
W zeszłym tygodniu przetestowaliśmy integrację między LinkedIn i HubSpot w systemie CRM, ...
Czytaj więcej
System HubSpot – którą licencję HubSpot wybrać?
HubSpot oferuje 5 subskrypcji (tzw. „Hubs”):
Czytaj więcej
CRM dla firm – na co zwrócić uwagę?
Na temat CRM dla firm krąży wiele mitów. Lecz prawda jest taka, że prowadząc dobrze ...
Czytaj więcej