Skip to content

Wyciągnij maksimum z licencji HubSpot


Dostarczamy wszystko, czego potrzebujesz, aby w pełni wykorzystać licencję, zmaksymalizować zwrot z inwestycji w HubSpot i zachwycić swoich klientów.

Stwórz bibliotekę treści zorientowanej na sprzedaż w HubSpot

Ideą sprzedaży opartej o metodologię Inbound jest edukacja potencjalnych klientów i ...
Czytaj więcej

Brixtech. Rozwiązywanie nowych problemów [Case Study]

Menadżerowie przedsiębiorstwa Brixtech napotkali problem. Firma zajmowała się tworzeniem ...
Czytaj więcej

Edinburgh Connections – zautomatyzowanie procesu obsługi członków

Edinburgh Connections to prywatny klub biznesowy w Wielkiej Brytanii, oferujący ...
Czytaj więcej

RMF – szkolenie HubSpot dostarczone dla 120 sprzedawców

Grupa RMF to największa platforma radiowa w Polsce, należąca do globalnego konglomeratu ...
Czytaj więcej

Jak rozpoznać sygnały zakupowe w HubSpot CRM?

Intuicja oraz empatia to ważne cechy u sprzedawcy. Jednak, za sprawą samego intuicyjnego ...
Czytaj więcej

Jak zaplanować etapy sprzedaży w HubSpot CRM?

Zadaj sobie pytanie: co powinieneś zrobić, jeśli potencjalny klient, który pasuje do ...
Czytaj więcej

Jak zarządzać kontaktami w HubSpot CRM?

Segmentacja baz danych to kluczowy element zarządzania kontaktami w CRM dla firm. Nie ma ...
Czytaj więcej

Zbuduj profil idealnego Klienta w systemie CRM

Wiedza na temat klienta i jego zachowań, to potężne narzędzie do usprawnienia sprzedaży.
Czytaj więcej

Czy warto przenieść swoją stronę www do HubSpot?

HubSpot uruchomił nową subskrypcję CMS: Starter. W HubSpot od teraz możesz zbudować ...
Czytaj więcej

Surfe – połącz swój CRM z LinkedIn

W zeszłym tygodniu przetestowaliśmy integrację między LinkedIn i HubSpot w systemie CRM, ...
Czytaj więcej

System HubSpot – którą licencję HubSpot wybrać?

HubSpot oferuje 5 subskrypcji (tzw. „Hubs”):
Czytaj więcej

CRM dla firm – na co zwrócić uwagę?

Na temat CRM dla firm krąży wiele mitów. Lecz prawda jest taka, że prowadząc dobrze ...
Czytaj więcej